W programie znajdują się Elementy wizyty, które są wykorzystywane podczas prowadzenia wizyty, a definiowane na etapie tworzenia profilów wizyt.
Sprawdź, jak skonfigurować profil wizyty.
Wszystkie elementy wizyty grupowane są w kroki, które mogą zawierać maksymalnie trzy elementy.
Podczas obsługiwania poszczególnych elementów wizyty zmieniają się ikony (opcje) widoczne w pasku menu Wizyta oraz zawartość menu kontekstowego dostępnego pod prawym przyciskiem myszy.
Jeżeli w oknie wizyty (w pojedynczym kroku) znajduje się więcej niż jeden element, użytkownik może dostosować wielkość okna obsugiwanego elementu wizyty do swoich preferencji.
Aby powiększyć obsługiwany element, kliknij na znak w prawym górnym rogu elementu wizyty.
Aby powrócić do poprzednich ustawień, kliknij ponownie na wskazany znak.
Elementy wizyty
do góry stronyDostępne w programie elementy wizyty:
Badanie fizykalne
Rozpoznania ICD-10
Rrocedury ICD-9
Zabiegi
Skierowania
Druki
Recepty
Badania laboratoryjne
Badania opisowe
Zalecenia
Usługi i płatności
Załączniki
Badanie ginekologiczne
Karta ciąży
Historia wybranego elementu wizyty
do góry strony
Aby sprawdzić historię wybranego elementu wizyty, kliknij ikonę Historia w pasku menu Wizyta.
W nowym oknie wyświetlą się dane.
Dodawanie elementów wizyty podczas wizyty
do góry stronyElementy wizyty, w jakie wyposażony jest program, zgrupowane są w pasku menu Wizyta w prawym górnym rogu ekranu i można je dołączać do wizyty na każdym jej etapie.
Aby dodać nowy element do wizyty, kliknij na ikonę wybranego elementu wizyty lub rozwiń listę z zawartością danego elementu w pasku menu i wybierz pozycję z listy.
W pasku menu można wyświetlać tylko wybrane przez użytkownika elementy wizyty.
W tym celu kliknij prawym przyciskiem myszy na pasek z menu i wybierz jedną z opcji:
Pokaż elementy spoza wizyty lub Wybierz elementy.
Kliknięcie w pasku menu na ikonę elementu znajdującego się w obsługiwanym profilu, otwiera w wizycie zakładkę (krok) z wybranym elementem.
Podgląd i edycja danych pacjenta w czasie wizyty
do góry stronyPodczas prowadzenia wizyty można przejść do zakładki Dane pacjenta (umieszczonej obok zakładki Wizyta), gdzie zgromadzone są wszystkie informacje na temat pacjenta zgodnie z oknem Dane pacjenta.
Przejdź do rozdziału Dane pacjenta.
Interna Szczeklika – mały podręcznik
do góry stronyUżytkownik w każdej chwili podczas prowadzenia wizyty może skorzystać z kompendium wiedzy z zakresu chorób wewnętrznych Interna Szczeklika – mały podręcznik.
Uwaga!
Z podręcznika można korzystać tylko na stanowiskach komputerowych z dostępem do sieci Internet.Przejdź do podręcznika za pomocą ikony Wiedza znajdującej się w pasku menu Wizyta.
Program proponuje również linki do rozdziałów podręcznika tematycznie dopasowane do rozpoznania pacjenta.
W tym celu uzupełnij Element wizyty – Rozpoznania ICD-10. Następnie w pasku menu rozwiń listę dostępną pod ikoną Wiedza.
W rozwiniętej liście wyświetlone zostaną rozdziały dotyczące wskazanego rozpoznania.
Po kliknięciu na wybrany tytuł, w nowym oknie wyświetlony zostanie cały rozdział z podręcznika.
Wydruk dokumentów z wizyty
do góry stronyPo zapisaniu wizyty, w nowym oknie pojawiają się dokumenty przeznaczone do wydruku.
Przejdź do rozdziału Zakończenie wizyty.
Zaznacz dokumenty, które chcesz wydrukować i kliknij OK. Dokumenty zostaną przesłane do drukarki.
Weryfikacja eWUŚ
do góry stronyPodczas wizyty lekarskiej użytkownik, który posiada skonfigurowane konto eWUŚ w programie, ma możliwość sprawdzania uprawnienia do świadczeń dla pacjenta.
Sprawdź, jak weryfikować status eWUŚ podczas wizyty lekarskiej.
Sprawdź, jak skonfigurować konto eWUŚ w programie.