Aby wyświetlić listę wszystkich aktualnie zatrudnionych pracowników, kliknij na ikonę Personel w menu Konfiguracja.
Funkcja ta pozwala na zarządzanie przez administratora danymi członków personelu.
W przypadku pierwszej konfiguracji programu zdefiniowany jest wyłącznie administrator.
Dodawanie nowego pracownika
do góry stronyAby dodać nowego pracownika, otwórz okno Personel dostępne w zakładce Konfiguracja.
Następnie kliknij na znak widoczny z lewej stronie okna Personel.
W ramach dalszych czynności postępuj zgodnie z instrukcjami kreatora konfiguracji nowego pracownika.
W pierwszym kroku określ rolę dla nowego pracownika spośród dostępnych na liście (lekarz, pielęgniarka, położna, recepcjonistka, kierownik/właściciel). Wybór roli określa zakres uprawnień dla użytkownika podczas pracy z programem.
Pozostałe dane dotyczące nowego członka personelu uzupełnij zgodnie z oknem Moje dane.
Przejdź do rozdziału Moje dane.
Edycja danych pracownika
do góry stronyAby edytować dane istniejących już członków personelu, zaznacz nazwisko pracownika w oknie Personel i rozpocznij edycję za pomocą przycisku Edytuj, który znajduje się z prawej strony okna.
Po kliknięciu na przycisk Edytuj wyświetlany jest panel danych użytkownika, identycznie jak w oknie Moje dane:
- Dane podstawowe
- Dane szczegółowe
- Godziny pracy
- Numery recept
- Konto eWUŚ
- Usługi
- Ustawienia Zmiany wprowadzone w danych pracownika zaakceptuj przyciskiem Zapisz.